{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.784 visninger | Oprettet:

riesensnauzer {{forumTopicSubject}}

Jeg er den heldige ejer af en sort Riesensnauzer. Hun er nu 9 måneder og er på alle områder en dejlig og meget dygtig hund. Dog bliver hun helt elektrisk når vi kommer hjem, eller når der kommer gæster. i hendes glæde napper hun i vores hænder, vi ved at det er af glæde, men andre bliver forskrækket og tror at hun bider, er der nogen der har erfaring i hvordan hun kan vænnes af med det ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  riesensnauzer
  • #1   3. jul 2012 Hvis hun kan li at have noget i munden ( et bidestykke, en bold, et legereb el) så giv hende det i munden når I- eller jeres gæste- kommer ind ad døren.
    En anden mulighed er, at lære hende at ligge sig når der kommer nogen ind ad døren.
    (det orker jeg altså ikke at skrive, hvordan du træner den til- men det er ikke så svært)


  • #2   3. jul 2012 Jeg kom i mine unge dage i et hjem, hvor der riesensnauzer - først 1, og da den døde blev den afløst af en ny. Fælles for begge hunde var, at de gjorde det samme som du nævner din hund gør. De nappede i hænderne, når man kom som gæst (eller i numsen, hvis man gemte hænderne). Det var midt sagt ikke en særlig behagelig oplevelse, når man kom der. Det var ikke altid lige kærlige nap, og man kunne ofte gå derfra med blå mærker og mindre skrammer.
    Mit råd til dig/jer er, at få dækket hende af, når der kommer nogen.
    Det skulle være muligt for dig at lære hende, du skriver, at hun er dygtig.
    Jeg ville nemlig være bange for, at det ellers udvikler sig, og måske eskalerer med tiden. Held og lykke med opdragelsen:-)


Kommentér på:
riesensnauzer

Annonce